02-06-2014 tis me wat - Reisverslag uit Westmalle, België van kip camper - WaarBenJij.nu 02-06-2014 tis me wat - Reisverslag uit Westmalle, België van kip camper - WaarBenJij.nu

02-06-2014 tis me wat

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

02 Juni 2014 | België, Westmalle

Na een stevig ontbijt rond 09.30 uur komt kees met het plan om gras te gaan maaien,tja je moet toch wat met je vrije tijd.
Afin, de grasmaaier uit de schuur en hop aan de slag,dacht toch met zo’n 2 uurtjes klaar te zijn maar dat viel toch wel effe tegen.
13.00 uur 1/3 deel gedaan, de benzine was op dus Bert naar de pomp,tanken en verder………….en verder……..en verder, hehe,om 16.00 uur klaar.
Effe rekenen, veld 60x60m, blad van maaier 30cm oftewel zo’n 12km achter de grasmaaier gelopen.
Bijkomen met een biertje of paar op het balkon en een bak soep.
Tijd voor het dinner, sla,krieltjes en worsten hebben gesmaakt,op naar de koffie.
Nog even een biertje om het af te leren en is het tijd om naar ons buitenverblijf te gaan.
Om 23.00 uur nog snel het dagboek bijwerken en dan horizontaal want mijn rug moet rusten van al dat gemaai.

• 02 Juni 2014 - 23:19

Yvon:

Goed je best gedaan hoor.
    ziet er strak uit.
    nu mag je 3 maanden uitrusten.

Niks doen.....en nat houden met een pintje.