23-06-2014 Vroeg wakker - Reisverslag uit Boussac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 23-06-2014 Vroeg wakker - Reisverslag uit Boussac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

23-06-2014 Vroeg wakker

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

24 Juni 2014 | Frankrijk, Boussac

Om 08.00 uur gewekt door een grote donderklap, we zaten stijf in ons bed, even daarna grote hoeveelheden hemelwater.
Dat was een goeie test voor de luifel die ik had gekit, even kijken…..en jawel, alles droog.
Om 10.00 uur was het weer even droog, en aangezien het weer boodschappentijd is komt dat mooi uit want alles moet weer los.
Via de milieustraat van de camping waar we 2 vuiniszakken vol voor hebben en 70 bierflesjes op naar de Carrefour.
Weer voor een week ingeslagen,we kunnen weer vooruit.
Net voor sluitingstijd weer terug op de camping.
Hilda voelt zich weer wat beter, Mail van de dokter gekregen waarin staat: dat een te lage bloeddruk mogelijk is bij hoge temperatuur, bij hoge temperaturen geen bloeddruk pillen innemen en veel (water) drinken.
We gaan het testen als het weer warm gaat worden want nu is het even prut weer.
In de middag nog buiten gezeten onder de luifel,want af en toe regent het nog,met trui aan.
Rond 17.00 uur naar binnen, kippenvel….uiteraard wachtend op het voetbal.
In de rust het diner, andijvie,haricoverts, piepers en een escalope de dinde.
Op naar de 2e helft wat in ieder geval beter was dan de 1e
Effe kachteltje aan en lekker voor de buis, oeps scherm.