22-07-2014 Volle bak - Reisverslag uit Bergerac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 22-07-2014 Volle bak - Reisverslag uit Bergerac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

22-07-2014 Volle bak

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

24 Juli 2014 | Frankrijk, Bergerac

In afwachting tot het vliegtuig land van Marcel en Daisy (20.30 uur) buiten gezeten en kippensoep gemaakt voor de avond.
Het weer was warmer dan gisteren maar we staan onder de bomen dus niet erg heet.
Na de soep met stokbrood op naar het vliegveld, eerst nog even naar de intermarche om een andere tent te kopen want deze die ik bij me had was eigenlijk maar voor 1 persoon.
Na een half uur vertraging kwam Marcel en Daisy aan in Bergerac, op naar de camping en daar een spelletje mens erger je niet gedaan ondertussen nog een bakkie soep gemaakt voor de nieuwe gasten, het spel kwam nog niet uit toen het 24.00 uur was, dus we zijn maar gestopt want morgen gaan we weer op tijd weg naar de volgende camping