28-07-2014 Gr@te weer - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 28-07-2014 Gr@te weer - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

28-07-2014 Gr@te weer

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

29 Juli 2014 | Frankrijk, Montalivet-les-Bains

De zon was er wel, maar toen ik eenmaal buiten was is ie weg.
Donkere wolken hangen boven de camper, eerst maat ontbijt.
Veel wind, koud geen zon, in de winkel een grondzeil gekocht om aan de zijkant van het zonnescherm te maken tegen de wind.
Deze vast gemaakt en toen begon het te regenen, de rest van de dag was het druilerig weer tot 16.00 uur, ineens zijn de wolken weg en was de zon terug, de wind vanaf de zee was er nog steeds en hebben besloten de camper een slag te draaien zodat we uit de wind zaten.
Dus, de koe bij de horens, alles los en verplaatsen, dan alles weer terug en jawel, het heeft geholpen, wij zitten zonder zeil uit de wind en in de zon.
Tijd voor het avondmaal, gebakken piepers uit de scottelbraai en sla met een filet mignon.
Nog een spelletje en dan naar binnen

• 29 Juli 2014 - 23:10

Von:

Tja, had dan gelijk de camper gedraaid........scheeld veel energie