20-08-2014 potverdorie - Reisverslag uit Fontet, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 20-08-2014 potverdorie - Reisverslag uit Fontet, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

20-08-2014 potverdorie

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

20 Augustus 2014 | Frankrijk, Fontet

Klaar met ontbijt en inpakken, op naar de los losplaats van wc en vuilwater.
Komt er iemand langs en die wijst naar een lekkage onder de motor, dus effe kijken en inderdaad er lekt benzine.
Tussen het benzine filter zitten 2 stukje slang van +/_ 5 cm die lekken (waarschijnlijk poreus ) tja, slang heb ik niet dus effe kijken of die filter eruit kan en de slang direct aansluiten.
Dit paste dus we konden verder rijden zonder filter, van de week effe kijken of ik een stukkie slang kan kopen.
Om 11.00 uur op weg naar de eerste super (carrefour) voor de nodige boodschappen, daarna naar de Lidl voor bier en cola.
Bij de Lidl op de parkeerplaats gegeten en toen gas erop naar de camperplaats.
Hier kwamen we om 17.15 uur aan, het is warm dus stoel naar buiten en effe bieren.
19.00 uur de potten op het vuur met bami en kip.
Na het eten koffie en een spelletje. De schotel weer gericht en kunnen nog tv kijken.
Morgen verder naar Gudas, aan de voet van de Pyreneeën.