21-08-2014 Een reis door verschillende departement - Reisverslag uit Gudas, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 21-08-2014 Een reis door verschillende departement - Reisverslag uit Gudas, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

21-08-2014 Een reis door verschillende departement

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

23 Augustus 2014 | Frankrijk, Gudas

07.30 uur al wakker, na diverse bakken leut om 09.00 uur vertrokken, eerst op zoek naar een bakker voor een stokbrood.
Het duurde even maar gevonden in een dorp, daar op het dorsplein gelijk een ontbijtje gemaakt met een ei erbij.
Verschillende departement kwamen voorbij, wij vertrokken uit de Gironde, onderweg kwam ik tegen: de Lot, de Gers, en nog een die ik ben vergeten.
Om 15.15 uur kwamen wij op camping Millefleurs aan, ons geinstalleerd, schotel gericht, BBQ naar buiten en dan is het tijd voor bier.
Hier geen Wifi bereik op de plaats, alleen in de omgeving van de receptie, ook geen GSM bereik, dus internet via de stick werkt ook niet, dat is dus effe een paar dagen afkicken zonder internet.
Om 19.00 uur de BBQ aan en de kippen/worsten/gamba’s liggen te cremeren.
Daarna natuurlijk een spelletje en deze keer geen internet maar tv.