23-08-2014 Andorra - Reisverslag uit Andorra la Vella, Andorra van kip camper - WaarBenJij.nu 23-08-2014 Andorra - Reisverslag uit Andorra la Vella, Andorra van kip camper - WaarBenJij.nu

23-08-2014 Andorra

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

23 Augustus 2014 | Andorra, Andorra la Vella

Nog steeds bewolkt, het restant in de camper en konden vertrekken.
Gelukkig zat ie door de regen niet vast en kon zelfstandig wegrijden.
10.00 uur op weg naar Andorra via de N20, de tunnel naar Andorra is wegens onderhoud gesloten en moesten we de pas op.
In de dikke mist kwamen we met 40km/pu boven, aan de andere kant van de berg scheen de zon en was gelijk weer warm.
Via Andorra de Vella kwamen we bij onze overnachtingsplek bij de Centre Comercial River.
Aan de achterkant van dit winkelcentrum is een grote parkeerplaats en camperplaats.
Hier blijven we 1 dag en rijden morgen Spanje in, eerst maar eens shag halen, 7 emmers van 475gr, moet effe genoeg zijn tot thuis.
Sylvia heeft ook flink uitgepakt, 2 nieuwe broeken, trui, 2 T-shirts en een toetsenbord voor de I-pad.
Lekker gegeten in het cafetaria, bieflapje met friet voor Kees, Hilda een cordon bleu met friet en Sylvia een hamburger met friet, Helaas paste net die hamburger en de friet niet meer.
Terug in de camper aan de koffie en spel M E J N. dan nog aan het internet en door de hoge berg geen tv ontvangst.