24-08-2014 Spanje - Reisverslag uit Lerida, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu 24-08-2014 Spanje - Reisverslag uit Lerida, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu

24-08-2014 Spanje

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

24 Augustus 2014 | Spanje, Lerida

Te vroeg op, de winkel is nog niet open dus effe wachten tot 09.00 uur.
Een flinke stokbrood gekocht en nog 2 emmers shag voor Daisy (marcel ik krijg €75.00)
Na het ontbijt om 09.30 uur vertrokken richting Spanje, geen problemen bij de grensposten met ruim 4kg shag.
Mooi weer en een rustige afdaling van Andorra, na 2 uurtjes aangekomen bij camping http://www.campinglanoguera.com
Waar we 1 nacht blijven, inmiddels loopt de temperatuur op richting 30gr, nog even in het zwembad gelegen en het diner klaargemaakt (bloemkool met pieper en Hilda paella) zodat we om 19.30 uur aan tafel konden.
Na de afwas het spel en om 22.30 uur naar binnen om nog even een spelletje wordfeud te doen.
Morgen gaat de reis verder naar camping www.estanyet.com aan de kust.