25-08-2014 Hoe verder hoe warmer - Reisverslag uit Les Cases d'Alcanar, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu 25-08-2014 Hoe verder hoe warmer - Reisverslag uit Les Cases d'Alcanar, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu

25-08-2014 Hoe verder hoe warmer

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

26 Augustus 2014 | Spanje, Les Cases d'Alcanar

Om 10.00 uur het kamp verlaten, zo kan je deze camping wel beschrijven, 100 % spanjaarden, luidruchtig, op elkaar waar geen cm meer tussen kan.
Op naar de rust, na een rit door de woestijn zoals wij dat noemen (kaal, rotsen,bomen en verder niks) kwamen we om 14.00 uur aan bij camping estanyet.
De temperatuur was inmiddels al opgelopen tot 32gr.
Geinstalleerd en even afgekoeld in de zee, dan een broodje eten en bijkomen met een biertje.
Vandaag heeft Kees eens een tukkie gedaan tot 19.00 uur en is met een bak koffie daarna aan het eten maken geslagen.
Lekker makkelijk, een blik bami met kipfilet er door heen, gauw klaar dus.
Om 20.00 uur dus aan het diner, en daarna koffie met een spelletje, het is nog 25gr om 22.30 uur dus nog effe buiten zitten
Want morgen weer een warmere dag (37gr in Valencia) in de camper opweg naar Valencia.