27-08-2014 Iets minder - Reisverslag uit Valencia, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu 27-08-2014 Iets minder - Reisverslag uit Valencia, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu

27-08-2014 Iets minder

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

28 Augustus 2014 | Spanje, Valencia

Na een hete nacht (ahum) met veel zweet is het vandaag iets minder warm, de temp meter staat op het hoogste punt op 37gr. En met het zwembad in de achtertuin goed te doen, dus we klagen vandaag helemaal niet.
De bedoeling was hier maar 1 nacht te blijven en door te reizen naar El-portus, deze heb ik gemaild dat de reis sneller ging dan gedacht dan de geplande datum van 1 september, maar helaas zij geven geen krimp, het goedkoper tarief begint op
1 september en niet 3 dagen eerder.
Ben toch niet gek ? ga geen €46.00 per dag betalen, dus wij blijven hier tot zondag en rijden dan zo’n 2 uurtjes verder naar een volgende stopplaats en Maandag pas naar El-Portus.
Voor de rest een rustige dag en om 20.00 uur aan de slag voor het diner.
Macaroni en spaghetti met eigengemaakte tomatensaus en gehakt.
Na 1 rondje M E J N er genoeg van (weer verloren) nog even buiten genieten en dan slapen.