28-08-2014 Boodschapje - Reisverslag uit Valencia, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu 28-08-2014 Boodschapje - Reisverslag uit Valencia, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu

28-08-2014 Boodschapje

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

29 Augustus 2014 | Spanje, Valencia

Eten hadden we genoeg (tot Maandag) maar hellup, de vaatwasmiddel is op, dus toch de zooi los en effe naar de winkel want die berg afwas kunnen we nog niet 3 dagen laten staan.
Een winkel gevonden en gelijk wat bier uit de aanbieding meegenomen en sla voor morgen in plaats van blikvoer.
Terug op de camperplaats kom ik tot de ontdekking dat ik het dakraam (wat ik los op het dak had leggen) vergeten was dicht te doen, te laat hij is weg, nu maar weer verzinnen hoe ik dat gat waterdicht kan maken voordat er e.v.t. een flinke bui gaat vallen maar nu even niet want het is gloeiend heet op het dak.
De rest van de dag zwemmend en luierend doorgebracht, 17.00 uur bar tijd voor een biertje op het terras.
Om 20.00 de BBQ aan voor een hapje met een drankje, koffie, M E J N, en proberen te slapen, de avond/nacht temperatuur word niet lager dan 27gr, het word dus weer zweten in het hok.