19-09-2014 Toch maar verder - Reisverslag uit Lerida, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu 19-09-2014 Toch maar verder - Reisverslag uit Lerida, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu

19-09-2014 Toch maar verder

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

19 September 2014 | Spanje, Lerida

Lekker geslapen en uitgerust, vandaag toch maar verder rijden.
Na het ontbijt (niet lekkere stokbrood uit de oven) om 10.45 uur vertrokken van het camperpark.
In de middag even een stop bij de Carrefour en gelijk eten.
Na de pauze weer verder, onderweg nog een noodstop gemaakt want bij sylvia zijn de pasjes gestolen in de stad.
Dus alles blokkeren.
Na de stop weer verder en kwamen om 18.00 uur aan op camperplaats bij Lleida.
Eerst maar internet proberen, na veel getob eindelijk voor elkaar.
Dan nog de schotel richten, ook dat lukte niet gelijk, alle richtingen geprobeerd maar er staat een boom ervoor, dan maar de schotel eraf en op statief, en welja eindelijk tv. Was inmiddels al 19.30 uur pff net op tijd voor gtst, dan de pannen op het vuur voor de macaroni en spaghetti en konden even na 20.00 uur aan tafel, een donder en bliksem kondigde zich aan.
De bui kwam gelijk en onder het eten een flinke bui, weinig gezien van gtst want met die bui geen/slecht ontvangst.
Het was weer na een half uurtje over, dus weer beeld.
N het eten de afwas, helaas mag ik weer meedoen want Sylvia is naar huis (heb toch effe 2 maanden niet aan de afwas gestaan.) dan aan de koffie en tv, morgen op naar Andorra.