26-09-2014 Laatste vakantie dag - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van kip camper - WaarBenJij.nu 26-09-2014 Laatste vakantie dag - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van kip camper - WaarBenJij.nu

26-09-2014 Laatste vakantie dag

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

26 September 2014 | Nederland, Vlaardingen

Laat op, rustig aan op deze laatste dag, ontbijt bij Bert en nemen daarna afscheid van Belgie.
We vertrekken om 11.00 uur en zijn om 12.45 uur weer thuis, eerst effe bijkomen en bij kletsten met Sylvia die ook was gekomen.
Dan de camper uitladen, phoe phoe, wat een zooi komt daar uit, eerst sorteren, wasgoed, etenswaren enz enz.
De wasmachine kan aan, de vaatwasser draait al, nu alles weer een plekje zien te krijgen.
Om 16.30 uur kwam Marcel en Daisy en met z’n allen een lekkere bak chinees gegeten.
Dit was de laatste story, het gewone leven gaat weer beginnen, wat volgend jaar ons brengt moeten we nog zien.
Alle lezers van ons vakantie verhaal bedankt en misschien tot volgend jaar.