12-06-2014 3e poging internet - Reisverslag uit Boussac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 12-06-2014 3e poging internet - Reisverslag uit Boussac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

12-06-2014 3e poging internet

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

13 Juni 2014 | Frankrijk, Boussac

Eerst ontbijt, dan de afwas, en opnieuw proberen de router aan de gang te krijgen zodat alle computers en mobile telefoons op 1 code gaat werken.
Dit lukte niet meer met de bestaande code (waarschijnlijk word het ip adres gebruikt)
Dus op naar de bar een 2e code gehaald (kost maar €7.50 voor een maand) de router goed ingesteld en de ingelogd met mijn telefoon en de nieuwe code.
Joepie, het werkt, we kunnen in bed weer wordfeud spelen op onze debiele telefoons en mijn computer werkt ook op de router.
Nu maar afwachten wat er gebeurd als we maandag boodschappen gaan doen, de verbinding van de router valt dan weg, kan ik opnieuw inloggen ??? spannend dus.
Om 13.00 uur nog even een schotel klant gedaan, hij staat hier al vanaf Pasen tot oktober en is al vele uren aan het tobben geweest met zijn schotel zonder resultaat.
Veel bos en bomen, het is een kwestie van een gaatje vinden, voor de caravan, links rechts geprobeerd, niks.
Toen achter de caravan (een plaats waar ik dacht dat word toch niks) en ja hoor, perfect signaal.
Hij blij, na 2 maanden eens beeld, de betaling doen we met een biertje.
Tijd voor een bak soep en dan wachten op het avondmaal, op advies van yvonne vanavond groen voer.
Spinazie met gekookte piepers en een hamburger.
Na GTST was het nog warm, kees was effe ingedut en hilda zat weer buiten, samen tot 23.00 buiten gezeten.