17-09-2014 laatste dag - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu 17-09-2014 laatste dag - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu

17-09-2014 laatste dag

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

17 September 2014 | Spanje, Cartagena

Vandaag de laatste dag op El-portus, morgen naar Alicante waar Sylvia op het vliegtuig naar huis stapt en daarna gaan wij door naar Valencia.
De zon is er weer in volle glorie en de temp loopt weer op naar 33gr.
Beetje de boel bij elkaar graaien en inpakken zodat we morgen niet alles tegelijk hoeven te doen.
Geen strand/zee vandaag, we doen het rustig aan in de schaduw, in de namiddag nog een laatste tapas en bier bij de bar en dan aan tafel voor het diner, bonen met piepers en Hilda Paella, dit keer maar even binnen eten want het waait erg hard.
Toch is de temp nog 27gr om 22.00 uur maar buiten is de wind te hard om nog effe te zitten, we doen binnen nog een spel en kijken tv, de zee gaat te keer met harde golven.