24-07-2014 Groot - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 24-07-2014 Groot - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

24-07-2014 Groot

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

25 Juli 2014 | Frankrijk, Montalivet-les-Bains

Wij staan op plaats 1055, een grote camping met ruim 3000 plaatsen, na het ontbijt in de volle zon even op verkenning.
Eerst naar het winkelcentrum, hier ruim 10 winkels en 10 eettenten/ restaurants, bakker, slager, bizar, 2 supermarkten, kapper, viswinkel en nog meer.
Wat boodschapjes gedaan en toen terug naar de camper, wel een end lopen, een vervoersmiddel zou toch wel handig zijn.
In de middag een duik in het waterpark vlakbij onze plaats, het water was 29gr.
Na het diner (macaroni/spagetti ) de hond uitlaten op het strand, het was nog lekker weer, ook hier toch weer een stuk lopen wat voor Hilda weer moeilijk was, heuvel op, heuvel af, maar we hebben het gered.
Daarna nog het bekende spelletje en toen naar bed.