18-09-2014 Stukkie rijden - Reisverslag uit Valencia, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu 18-09-2014 Stukkie rijden - Reisverslag uit Valencia, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu

18-09-2014 Stukkie rijden

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

18 September 2014 | Spanje, Valencia

Na het ontbijt het restant ingepakt, Theo en anderen gedag gezegd en toen op naar de kraan om de watertank te vullen, daarna naar de stortplaats voor de vuilwatertank, dan nog even de hond wassen van al dat zee water en stof.
Eindelijk vertrokken we om 11.30 uur van de camping op weg naar Alicante,
Hier kwamen we om 13.30 uur aan bij de Carrefour voor nog boodschappen en konden hier nog ff blijven staan tot 16.00 want we waren nog te vroeg voor het vliegveld.
17.00 uur op het vliegveld, geen parkeer plek te vinden die hoog genoeg was voor de camper, dus heb ik hem maar voor de deur van de vertrekhal gezet.
Na een biertje bij Barista eens binnen kijken, de balie gevonden en een Burgerking, hier een frietje gegeten en toen werd voor Sylvia tijd om in te checken, daarna door de douane en weg was ze.
19.00 uur, wij konden weer verder naar Valencia waar we 1 a 2 nachtjes blijven op www.valenciacamperpark.com
22.00 uur kwamen we aan, gelijk de camper op dezelfde plek als de heenweg en dan tijd voor een bietje/tv/bed.