12-09-2014 Cartagena - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu 12-09-2014 Cartagena - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van kip camper - WaarBenJij.nu

12-09-2014 Cartagena

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

12 September 2014 | Spanje, Cartagena

35gr. Op de meter, dus wij gaan boodschappen doen, de buren rijden ook mee want die hadden ook nog wat nodig.
Volgens de tomstom was er ook een Carrefour in Cartagena, dus wij opzoek, na de halve stad doorgereden te hebben gevonden maar konden er niet in, de parkeerplaats was boven met een doorrij hoogte van 2.30m, daar past de camper niet in dus maar terug naar de bekende super Eroski.
Na de boodschappen snel terug want wij stonden weer op kookpunt.
Op de camping alles weer op z’n plaats en dan eerst een duik in de zee.
Hilda ging weer bakken op het strand en Kees met Sylvia bij de camper, broodbakken voor vanavond want wij eten vissticks met brood.
Eerst even een zak ijs halen, het gekochte bier was niet koud en de koelkast was leeg, dat werd dus niet koud in z’n korte tijd.
Het ijs in de afwasteil en daar het bier erin, werkt prima, na een half uurtje koud bier.
Na de maaltijd een spel en koffie dan nog lekker buiten tot Hart van Nederland.