12-07-2014 klusje 4 - Reisverslag uit Bouillac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 12-07-2014 klusje 4 - Reisverslag uit Bouillac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

12-07-2014 klusje 4

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

12 Juli 2014 | Frankrijk, Bouillac

Dat was ik gisteren vergeten, Clara, Solenn, Sjura en alle aanhang en baby kwamen rond 20.30 uur weer terug uit toulouse,
Clara had trek in nasi, dus kees had alle voorbereidingen gemaakt en toen iedereen aankwam de scottelbraai aan en het hele spul (9 man) voorzien van een maaltijd.
Vandaag een pallet met dakpannen gerepareerd (pannen eruit, herstellen, pannen erin).
Pff, effe zitten, toen kwam Clara en vroeg of ik saus kon maken voor de spagetti, dus in de keuken, saus maken, vlees bakken en spagetti, de soep had Clara gemaakt.
Etenstijd 12.30 uur, alles klaar, tafel gedekt voor 9 pers.
Tja duurd effe (fransen he,) dus om 14.00 uur klaar, Ed effe een tukkie en ik onder de camper de watertank opnieuw vast zetten ivm de sleep ellende.
Daarna nog even de metselaar met stenen geholpen en om 18.00 uur einde werktijd en aan de borrel.
Dan terug naar de camper een boterham met een eitje gegeten en nog tot 21.00 uur buiten gezeten.
Effe tv en dan slapen.