05-06-2014 droog, maar dat is ook alles - Reisverslag uit Heiderscheid, Luxemburg van kip camper - WaarBenJij.nu 05-06-2014 droog, maar dat is ook alles - Reisverslag uit Heiderscheid, Luxemburg van kip camper - WaarBenJij.nu

05-06-2014 droog, maar dat is ook alles

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

06 Juni 2014 | Luxemburg, Heiderscheid

Iets langer geslapen, tot 08.00 uur, het is droog maar veel wind, het zonnetje laat zich af en toe zien.
Na het ontbijt naar de stad Ettenbuck op zoek naar shag.
Dat valt niet mee, weinig/geen tabakzaak en de supermarkt heeft het merk niet wat ik zoek.
Deze klus word doorgeschoven naar zondag als we verder gaan, net na Luxemburg is een grote benzinepomp die alle soorten verkoopt in tonnen.
Terug op de camping de buitenboel in orde gemaakt maar het was koud dus maar weer effe naar binnen onze tv progamma’s bekeken tot 16.30 uur toen waren alle wolken ineens verdwenen.
Tot 18.30 uur nog in de zon gezeten en toen spagetti en macaroni gemaakt met gehakt.
Uiteraard GTST en James bond gekeken, toen was het slaap tijd.