28-06-2014 Effe weg - Reisverslag uit Montluçon, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 28-06-2014 Effe weg - Reisverslag uit Montluçon, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

28-06-2014 Effe weg

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

29 Juni 2014 | Frankrijk, Montluçon

De nacht met een hoop regen, de voorspelling is niet goed dus we gaan vandaag maar eens de camping af naar Montlucon.
Volgens de folder een mooi stadje met een gezellige winkelstraat.
Dus inpakken/afsluiten en om 11.00 uur op weg.
Via kleine D-wegen, een mooi landschap kwamen we bij het stadje.
STOP !, de Lidl, eerst bier en cola halen, ook maar gelijk 30 pakken voorgebakken broodjes meegenomen voor als de kinderen komen.
Weer een stukje verder, toen kwamen we langs de Intermarche, ook hier door de winkel gelopen, een kussen gekocht en nog wat voorraad voor deze week.
Toen nog even naar Intersport maar die was aardig duur, dus wegwezen.
Op de parkeerplaats even een stokbroodje gehapt met lekkere ham.
Toen weer door naar het centrum, het laatste stukje van het oude centrum was wel aardig maar niet genoeg om uit te stappen, trouwens na al dat geslenter is de supermarkten had hilda geen puf meer.
En zo zijn we langzaam via mooie binnenwegen teruggegaan naar de camping waar we om 16.00 uur weer aan kwamen.
Onderweg was het wel droog gebleven, ook de zon was weer af en toe gekomen maar waarschijnlijk door de regen erg benauwd.
Alles weer op zijn plaats en konden tot etenstijd nog even buiten zitten.
Binnen maar gegeten, spinazie met piepers met een lekker stukkie vlees.
Op de tv was weer geen bal en gingen rond 23.00 uur slapen.