18-06-2014 Transavia - Reisverslag uit Boussac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu 18-06-2014 Transavia - Reisverslag uit Boussac, Frankrijk van kip camper - WaarBenJij.nu

18-06-2014 Transavia

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg kip

19 Juni 2014 | Frankrijk, Boussac

Drukke internet dag vandaag, dus na het ontbijt en de afwas achter de computer.
Marcel zou naar Alicante vliegen op 30 augustus, deze reis was al een paar maanden geleden geboekt,intussen is er weer veel veranderd,zijn nieuwe (of moet ik zeggen,zijn oude eerste) vriendin zou ook wel mee willen op vakantie maar is inmiddels 5 maanden zwanger (worden weer opa en oma), maar de terug reis is in de 8e maand en dat risico wil ik niet nemen.
Dus, de ticket heen en terugreis van Marcel veranderd en vliegt nu naar Bergerac en een ticket geboekt voor Daisy.
Op 22 Juli komen dus op Bergerac aan: Sylvia/Marcel en Daisy.
Van bergerac rijden we naar de kust in Montalivet waar we op camping http://www.chm-montalivet.com/
Verblijven.
Zeer grote camping (3000 plaatsen) met 10 winkels en 10 restaurants, waterpark,zwembaden,zee/strand,6 tennis banen en nog heel veel meer.
Marcel en Daisy blijven tot 12 augustus, die breng ik weer naar Bergerac en zet ik hun op het vliegtuig, Sylvia blijft bij ons, wij zijn nog een week op Monalivet en reizen dan door naar Andorra.
Gelukkig heb ik voor alle geboekte reizen de optie “flex”gebruikt, hierdoor heb je geen omboeking kosten wel evt. een bijbetaling als het ticket inmiddels duurder is geworden.
Zo dat heb ik weer mooi geregeld vanuit mijn luie stoel in midden Frankrijk.
Dan nog even de blog schijven van gisteren en in de lucht schieten.
Zo, klaar, nu ff een biertje.
In de middag weer eens een gebakken eitje gegeten en hilda een tosti.
De zon was er gelukkig weer, maar rond 17.00 uur begon het te plenzen, dus maar weer naar binnen, en ja wij hebben ook naar het voetbal gekeken, met veel moeite kwamen die hollanders over de middenstreep maar gelukkig is er na veel inspanning een overwinning behaald en kunnen wij weer dooor.
In de rust even snel onder de luifel de scottelbraai aangestoken en nasi en sate erop gegooid, deze hebben de maar binnen opgegeten want het goot nog steeds.
Voor de rest van de avond achter de tv gezeten (gelegen kan ik beter zeggen) in bed.